Forum  animeNARUTO - forum fanów m&a Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum animeNARUTO - forum fanów m&a Strona Główna -> Sprawy administracyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sic
#
#



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Śro 13:50, 30 Sie 2006    Temat postu: Regulamin

~~ I Zasady ogólne: ~~

1.1. Na Forum obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
1.2. Na Forum obowiązuje zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
1.3. Użytkownik Forum nie może umieszczać na nim wypowiedzi naruszających obowiązujące prawo, dobro innych osób, zawierających słowa i wyrażenia wulgarne, wzywających do nienawiści ani łamiących zasady [link widoczny dla zalogowanych].
1.4. Zabrania się usuwania i edytowania postów, gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
1.5. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym - tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
1.6. Posty należy pisać na temat - zbaczanie z tematu, tzw. off-topic jest podstawą do usunięcia posta.
1.7. Użytkownikom zakładającym dodatkowe konta na Forum w celu spamowania Forum lub w celu ominięcia nałożonych kar będą nadawane ostrzeżenia na wszystkie posiadane konta
1.8. Nie piszemy swoich postów jednego pod drugim - jeżeli chcemy coś dodać edytujemy w tym celu poprzedni post.
1.9. W postach i nazwach tematów nie należy pisać DRUKOWANYMI LITERAMI całych zdań. (Pisanie w ten sposób w Internecie oznacza tyle co krzyk.)
1.10. Pisać należy zgodnie z zasadami języka polskiego i ortografii. Post ma być czytelny i zrozumiały.
1.11. Wszystkie sprawy prywatne załatwia się poprzez PW (Prywatne Wiadomości).
1.12. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji (tzw. spam i emot spam) będą usuwane.
1.13. Goście odwiedzający forum nie mają prawa udzielania się w żadnych tematach czy zakładania nowych, by uzyskać taką możliwość trzeba się zarejestrować.
1.14. Tzw. nekroposting, czyli ożywianie bardzo starych tematów poprzez dodanie postu nie na temat jest zabroniony.
1.15. Sygnatura (podpis):
- powinien zawierać się w sensownej ilości znaków, przyjęte maksymalnie 7 linii w pełni wystarczy.


~~II Administratorzy, Moderatorzy:~~

Są użytkownikami ze specjalnymi uprawnieniami i obowiązkami dlatego też powinni być traktowani z szacunkiem.

Administratorzy, Moderatorzy mają prawo:
2.1. Otwierać tematy przyklejone i ogłoszenia.
2.2. Zamykać tematy.
2.3. Edytować posty (z uwzględnieniem zasad moderowania zamieszczonymi niżej).
2.4. Usuwać posty.
2.5. Stosownie ukarać wybranych użytkowników.
2.6. Przenieść post/wątek do działu właściwego tematycznie.


~~III Przewidziane środki przywoływania do porządku:~~

Moderator lub administrator za złamanie zasad Regulaminu może zastosować następujące środki:
3.1. Usunięcie posta.
3.2. Upomnienie forumowicza poprzez PW.
3.3. Nadanie ostrzeżenia wraz z uzasadnieniem użytkownikowi. .Administrator może zwiększyć wartość ostrzeżenia stosownie do przewinienia użytkownika Forum.
3.4. Administrator może w przypadku poważnego lub uporczywego łamania zasad zbanować użytkownika tymczasowo lub permanentnie.



~~IV Kasowanie użytkowników:~~

4.1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo masowego usuwania użykowników w celu usprawnienia działania Forum.
.


~~V Postanowienia końcowe:~~

5.1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do dodawania nowych oraz modyfikowania starych punktów niniejszego Regulaminu.
5.2. W razie wątpliwości lub pytań np. co do zasadności otrzymania ostrzeżenia, użytkownik wpierw kontaktuje się z osobą, która wystawiła ostrzeżenie.
5.3. Drugą instancją odwoławczą jest administrator odpowiedzialny za porządek na Forum
5.4. Ostatnią instancją odwoławczą jest cały zespół administratorów i moderatorów podejmujących decyzję zwykłą większością głosów.


Zasady dodatkowe jakimi winni kierować się moderatorzy Forum:

- bezstronności - tego pojęcia nie trzeba chyba objasniać,
- jawności - użytkownicy mają prawo wiedzieć, kto i z jakich względów zmoderował (usunął) ich wypowiedź, oraz generalnie, kto imiennie jest moderatorem Forum.

Wykorzystano zmodyfikowany wzór regulaminy z forum kdr.prv.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum animeNARUTO - forum fanów m&a Strona Główna -> Sprawy administracyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island