Forum  animeNARUTO - forum fanów m&a Strona Główna

animeNARUTO - forum fanów m&a

 

Kyp, hij, Lewy - ARMAGEDON

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum animeNARUTO - forum fanów m&a Strona Główna -> Literatura
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blabla
#
#



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Nie 23:13, 18 Lut 2007    Temat postu: Kyp, hij, Lewy - ARMAGEDON

oto... przeczytajcie, zobaczymy czy się skapniecie o czym to wogle jest xD podpowiem - nie o zakładaniu forum xD To ma głębie!

28 stycznia 2006, 12:55:57




Kyp 0:28:56 - Ok

hijack 0:29:05 - jestem

Kyp 0:29:11 - skoro i tak już nasza trójka wie o forum to urzadzimy pogadanke

hijack 0:29:18 - nie bij

hijack 0:29:18 Razz

Lewy 0:29:21 - dobra regne się

Kyp 0:29:41 -skoro wybrałeś nam Hijack 3 do spółki to ok

Kyp 0:30:01 -mam nadzieje ze któryś z was może zrobić jakieś dobre logo

hijack 0:30:07 - kyp co z woodym?

Kyp 0:30:20 - Woody dowie się w swoim czasie

hijack 0:30:21 - to bym musial pokombinować

Lewy 0:30:22 - Logo...logo.....logo

Kyp 0:30:30 - narazie nie wtajemniczajmy za dużo narodu

Lewy 0:30:32 - ta trza pokombinować

hijack 0:30:34 - lewy umiesz robić ładne loga?

Lewy 0:30:44 - to zależy

Kyp 0:30:46 - nasza 3 narazie

Lewy 0:30:51 - moge się pobawić

Lewy 0:30:53 - ok

hijack 0:30:56 - no było by git

Lewy 0:31:13 - zależy co Wy chcecie na tym logu

hijack 0:31:20 - hmmmm

hijack 0:31:22 - kyp?

Kyp 0:31:26 - jak wszyscy widzimy coś tam już zaczynam tworzyć czekam na pomysły co do działów

Kyp 0:31:40 - sam nie wiem jak w grafice kiepski jestem

hijack 0:31:46 - można by jakoś scalić eda z fma i kogoś od naruto

Lewy 0:32:13 - da się to zrobić

Lewy 0:32:34 - 10minut cała praca(bez czasu na ściąganie)

Kyp 0:32:40 - pokombinujcie w razie czego poproszę koleżanke o pomoc

Lewy 0:32:47 - ok

Kyp 0:32:57 - a co z działami chłopaki?

hijack 0:33:09 - ja jestem za tym żeby w dziale anime i mangi dać 2 wielkie

hijack 0:33:21 - naruto i fma, bo to są 2 bardzo dobre tytuły

hijack 0:33:34 - i teraz i ty kyp oglądasz i lewy ogląda i sabaku widziała

Kyp 0:33:43 - już jest i nawet Bleacha dałem

Lewy 0:33:53 - nooo

hijack 0:34:01 - a i blecza też będe zciągał po lutym

Lewy 0:34:08 - napewno Duży dział z różnośćiami

hijack 0:34:08 - no to te 3 można by dać

hijack 0:34:16 - dalej off topic

Lewy 0:34:24 - Offtopic, Filmy i taki pirdoły

Lewy 0:34:59 - o widze że już o to zadbano

Kyp 0:37:40 - o tak... chłopaki jak ten projekt się nam uda to was o złoce modami

hijack 0:37:44 - a jaki serwer jest na forumerze?

Kyp 0:38:10 - cholera wie nie sprawdzałem

Lewy 0:38:18 - ja nie wiem też

hijack 0:38:22 - ><

hijack 0:38:30 - gratulejszyn organizacji

hijack 0:38:35 - wzięli i sie dobrali

Lewy 0:38:38 - zastanawiam się nad logiem.....

Kyp 0:38:39 - Very Happy

Lewy 0:38:42 - Very Happy

hijack 0:38:47 - Very Happy

Kyp 0:38:51 - to Ty to Hijack sprawdź

hijack 0:38:55 - nie

hijack 0:38:56 - yyy lewy czyń honory

hijack 0:39:01 - Very Happy

Lewy 0:39:19 - ale co bo się pogubiłem ?

hijack 0:39:24 - no to może wysune sie z proposem

hijack 0:39:36 - nie eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie mogexD

Kyp 0:39:39 - słucham

hijack 0:39:41 - potem będzie na mnie

Lewy 0:39:46 - mów!

hijack 0:39:48 - a jakby tak mały RPG

hijack 0:40:04 - tylko proszę nie o naruto

hijack 0:40:06 - +.+

Kyp 0:40:13 - rozkrećmy forum bedzie i rpg

hijack 0:40:20 - jakbyście skończyli oglądać FMA obaj

hijack 0:40:27 - to możemy właśnie w to

hijack 0:40:34 - bo sabaku widziała

hijack 0:40:35 - 100%

hijack 0:40:37 - ja tez

hijack 0:40:44 - akurat zdąrzymy forum rozkręcić

Lewy 0:40:46 - zobaczy się .....

Kyp 0:40:56 - jestem na 5 odcinku i z moim tempem jeszcze poczekasz troche

Lewy 0:41:06 - ja na 11

hijack 0:41:11 - no to masz teraz reason żeby przyspieszyć

Lewy 0:41:31 - hmn

Lewy 0:41:35 - myśle że można dodać do każdego forum jakiś podpis

Kyp 0:42:03 - taaa

Kyp 0:42:13 - wymysliajcie a ja pododaje

Kyp 0:42:17 - albo sam coś później dam

Lewy 0:42:22 - ok

hijack 0:42:27 - a ty gdzie?

hijack 0:42:31 - siedź :{

hijack 0:42:43 - ja pomyślę w łóżku

Lewy 0:42:46 - a na logo mam pomysł

hijack 0:43:11 - działu ogólniej biorąc

Lewy 0:43:12 - czego?

hijack 0:43:15 - wszyskie tytuły

hijack 0:43:23 - anime i mangi

Lewy 0:43:27 - tak ogólnie o anime

hijack 0:43:28 - bo nie będziemy sie obracać ciągle w 3

Lewy 0:43:29 - włąśnie

Kyp 0:43:37 - zarz dam

Lewy 0:44:00 - heh można właśny styl forum zrobić

hijack 0:44:02 - a ty mi lepiej kyp zmień nicka na żółty

hijack 0:44:03 - Razz

Lewy 0:44:08 - ale to zajmuje godzinę

hijack 0:44:23 - hmmm

Kyp 0:44:29 - hmmm?

hijack 0:44:31 - zrób a będziesz boski

hijack 0:44:36 - :F

Kyp 0:44:39 - jesteś w stanie Lewy popracować nad stylem?

Lewy 0:44:51 - hmn ale troche czasu potrzeba

Lewy 0:45:01 - tak z 12h ciężkiej pracy

Kyp 0:45:07 - o qrwa

Lewy 0:45:09 - i napewno będzie

hijack 0:45:12 - O.O

Kyp 0:45:20 - :O

Lewy 0:45:24 - trze ustalić ze 100 komponentów forum

hijack 0:45:26 - ja nie jestem aż taki hardy

Lewy 0:45:32 - każdy obrazek oddzielnie

hijack 0:45:41 - poza tym

hijack 0:45:45 - mi sie ferie skończyły

hijack 0:45:54 - i ja nie moge być tak online cały dzień chopcy

Lewy 0:45:54 - heh a mi zaczeły

hijack 0:45:59 - no to masz czas

Lewy 0:46:05 - wiem

Lewy 0:46:11 - i moge popracować

hijack 0:46:31 - też tak myślę

Lewy 0:46:43 - tylko musze mieć wtedy kilka informacji i żołty kolorek na forum

Kyp 0:46:49 - zajbiscie

Lewy 0:46:55 - a tych informacji jest dużo kilka

Kyp 0:47:09 - jutro nie ma mnie całą noc na ten czas dostaniesz admina Lewy

Lewy 0:47:18 - ok


Kyp 0:47:25 - może być takie byle qrwa coś z tym zielonym zrobić

Lewy 0:48:47 - ok

Lewy 0:48:56 - pomyśle dzisiaj

Lewy 0:49:08 - myślałem o czarnym z obrazkiem w tle...

Kyp 0:49:33 - zresztą masz ferie i bedziesz mógł eksperymentować

Lewy 0:49:41 - taaaa, kyp z dziale Trójkąd Bermudzki nie ma "d" w wyrazie Trójkąd

Lewy 0:51:53 - Kyp*

Kyp 0:52:03 - niech Lewy skupi się na razie na ogólnym wygladzie później się pomyśli

hijack 0:52:18 - no tak

Lewy 0:52:19 - moge skopiować ten styl

hijack 0:52:23 - ale jak on ma czas

Lewy 0:52:28 - tylko zamiast zielownego zmienić

hijack 0:52:29 - to 3a wysówać

hijack 0:52:30 - pomysły

Lewy 0:52:31 - mam

hijack 0:52:36 - co?

Kyp 0:52:38 - ja widze Trójką połknełem t

Lewy 0:53:36 - dobra jutro będzie logo

Lewy 0:53:46 - może poszukam jakiś obrazków do stylu

hijack 0:54:02 - good idea

Lewy 0:54:04 - A i może jakieś Rangi na forum?

hijack 0:54:08 - a mi dsie avatar nie chce wgrać

hijack 0:54:10 - :<

Lewy 0:54:21 - Kyp ustawił za małą wielkość

hijack 0:54:35 - wyś kyp daj mu tego admina

hijack 0:54:39 - i moda

Lewy 0:54:51 - mod a admin to różnica

hijack 0:54:54 - żeby mógł działać

Lewy 0:54:55 - Razz

hijack 0:55:03 - mi moda ciołku

hijack 0:55:11 :}}}

Lewy 0:55:28 - Razz

hijack 0:55:41 - mi przeszkadza

hijack 0:56:00 - lewy

Kyp 0:56:01 - Tyś dawno Hijack nie był ciołknięty w dupe co nie?

hijack 0:56:14 - nie

hijack 0:56:38 - nikt mnie nie ciołknął

Lewy 0:56:39 - Dobra jest

hijack 0:56:51 - dobra to może sie zastanowimy nad userami troszke?

Kyp 0:56:52 - zajebiscie 2 adminów jeden mod userów 0

Lewy 0:57:00 - rzeczywiscie coś z rangami

Lewy 0:57:05 - w rangach MOda nie ma nawet

Kyp 0:57:08 - zastanowimy się jak froum bedzie gotowe na cacy

hijack 0:57:20 - to rangi

Kyp 0:57:35 - bo moda daje sie na odpowiedni dział

Lewy 0:57:37 - Kyp poeksperymentuje przez 5 minut na moim forum

hijack 0:57:50 - tyle że te rangi

Kyp 0:57:53 - no eksperymentuj

hijack 0:57:55 - mają sie odnosić do anime czy jakieś rzeczywiste?

Kyp 0:58:01 - rangami się zajmiemy spoko

Kyp 0:58:26 - rangi jakies wymyslimy wolałbym jednak by nie odnosiły się do anime tylko

Lewy 0:58:36 - można jakieś paczki z uśmieszkami dać

hijack 0:58:45 -albo emotki

hijack 0:58:50 - będzie najprościej

hijack 0:58:54 - bo kyp pamięta

Lewy 0:58:55 - to to samo

hijack 0:58:58 - że za anszych czasów to sie miaŁO a naruto

Lewy 0:59:13 - oooo

Kyp 0:59:15 - Very HappyVery HappyVery Happy

hijack 0:59:22 - pamięta pamięta

Kyp 0:59:23 - taaa

Lewy 0:59:24 - mam znalazłem niezły styl

hijack 0:59:26 - one były milusie

Lewy 0:59:28

tylko logo zmienić

hijack 1:00:12

link

Kyp 1:00:14

Brakuje mi tu rangi Junior Admin

Lewy 1:00:25

no rzeczywiście

Lewy 1:00:55

zrobicie coś dla mnie

Kyp 1:01:07

słucham

hijack 1:01:08

coś zboczonego

Lewy 1:01:11

pobawie się stylami chwile i jak powiem że możecie odświerzyć

hijack 1:01:21

spox

Lewy 1:01:22

to to zróbcie i powiedzcie jak wyglada

Kyp 1:01:29

oki

Lewy 1:01:53

odświerzać

Kyp 1:02:00

przydałoby się też qrwa by dali możliwość robienia poddziałów

hijack 1:02:09

eee

Lewy 1:02:10

można.....

hijack 1:02:11

dla mnie fuj

hijack 1:02:13



Lewy 1:02:15

zmieniam styl

Kyp 1:02:23

zgadzam się z Hi

Lewy 1:02:32

teraz będa takie z logami zrobionymi

Lewy 1:02:36

które zmienić trza

hijack 1:02:42

nom

Lewy 1:02:47

można odświerzać

hijack 1:03:07

lepsze

Lewy 1:03:15

i znów zmieniłem

hijack 1:03:16

ale mogło by być lepsze

Lewy 1:03:24

teraz na jaśniejszy

Kyp 1:03:26

ja już sprawdzałem inne dostepne skóry... chujowe

Lewy 1:03:36

aha

Lewy 1:03:40

to wrzucam starą

hijack 1:03:55

jedna była dobra

hijack 1:04:00

lepsza niż ta stara

hijack 1:04:04

ta ostatnia lewy

Kyp 1:04:06

taaa

hijack 1:04:08

co?

Lewy 1:04:13

ostatnia?

hijack 1:04:17

nom

Lewy 1:04:21

ta z krwqistym logiem?

hijack 1:04:24

tylko kolor admina

hijack 1:04:28

taka nie teges

hijack 1:04:30

tak krwista

Lewy 1:04:41

nie wiem co Kyp o tym sądzi

Lewy 1:04:47

to jego Forum...

hijack 1:04:51

kyp

hijack 1:04:56

"wasze"

hijack 1:05:19

eno weś go kopnij

Lewy 1:05:26

ale on jest miszczu

hijack 1:05:33

no jest

Kyp 1:05:38

czego tam?

hijack 1:05:39

ale potrzebuje kopa

hijack 1:05:40



hijack 1:05:48

ten styl

hijack 1:05:53

krwiasty

hijack 1:05:57

lepszy niż alexis

Kyp 1:05:58

ten ostatni?

Lewy 1:06:10

ten z logiem z krwią

Kyp 1:06:14

no qrwa nawet może by mógł być ale trza by popracować nad nim

hijack 1:06:23

no przecierż

Lewy 1:06:24

to się da zrobić

hijack 1:06:27

zmieni sie go

hijack 1:06:33

i będzie git

Lewy 1:06:40

ale trza troche wspólnej rooty

Lewy 1:06:44

roboty*

hijack 1:07:07

no to może jutro chłopaki bo ja bym chciał psa na buty zwiąść i sie położyć?

Kyp 1:07:09

no ja się nie znam wogóle

Lewy 1:07:13

zaraz dam przykład

hijack 1:07:13

z deka możecie tu sami pogadać

hijack 1:07:22

bo wy admini

hijack 1:07:23

nie ja

hijack 1:07:24



Lewy 1:07:29

ja też nie

Lewy 1:07:33

ja tymczasowo

hijack 1:07:38

na stałe

Kyp 1:07:39

narazie cicho mi tu kto jest kim

hijack 1:07:42

zatakie coś?

Lewy 1:07:52

właśnie cicho

hijack 1:07:56

no właśnie

hijack 1:07:59

hijack to idiota

hijack 1:08:06

dostał strzała

hijack 1:08:09

teraz ja tu gadam

hijack 1:08:14

ojciec hija

Kyp 1:08:14

Logiem zajmie się moja kumpela musze znac tylko na jakie wymiary mozemy sobie pozwolić

Lewy 1:08:16

taa Lewy też

Lewy 1:08:26

ooo

hijack 1:08:34

to jednak female?

Lewy 1:08:35

wymiary

Kyp 1:08:47

Lewy Ty tu jest spec

Lewy 1:08:57

Gdzie?

Kyp 1:09:07

zamiast tego krwistego coś tam u góry wstawimy logo

hijack 1:09:15

no przecież

Kyp 1:09:15

tylko jakie mają być wymiary?

hijack 1:09:25

a weś ty bier linijke

Lewy 1:09:27

no to licząc wymiary

hijack 1:09:30

poza tym to wy macie dostęp

Lewy 1:09:32

myśle żę

hijack 1:09:36

do takich danych zuotka

Lewy 1:09:42

góra 640x480

Lewy 1:09:50

nie większe

Lewy 1:10:00

bo będzie ogromne

Kyp 1:10:14

Hijack zaloguj się spójrz i nie marudź

Kyp 1:10:28

ok

Lewy 1:10:41

to jak krwisty?

Kyp 1:10:53

włacz go jeszcze raz

hijack 1:10:57

co to za alexia ><

Lewy 1:10:58

ok

Lewy 1:11:04

już

hijack 1:11:07

no

hijack 1:11:08

uff

hijack 1:11:27

zmień

Kyp 1:11:31

masz Admina jak my teraz Hi i nie marudź

hijack 1:11:31

wymiary

Lewy 1:11:31

myśle że kolorki wyblakłe

hijack 1:11:35

avatara potem

Kyp 1:11:43

na ile?

Lewy 1:11:46

wymiary są 120x120

hijack 1:11:50

aha

Lewy 1:11:54

i wielkośc na 10kb

Kyp 1:11:58

no zmieniłem na 120x120

hijack 1:12:15

oki

Kyp 1:12:16

Lewy pociemnisz ogólnie forum?

Lewy 1:12:35

taaaa tylko nie wiem dokładnie jakie kolorki dać

Kyp 1:12:49

to co jest tylko ciemniejsze odcienie

hijack 1:12:59

hmmm

Lewy 1:12:59

hmn

Lewy 1:13:03

ciężka sprawa

Lewy 1:13:07

ale może się uda

Kyp 1:13:08

i qrwa zmienić ten paskudny kolor adminó

hijack 1:13:08

może szarości troszke

hijack 1:13:18

wha

Lewy 1:13:20

ok próbuje uwaga

hijack 1:13:20

ja admin?

Kyp 1:13:34

taaa

Lewy 1:13:42

no ja się nie dziwie

hijack 1:13:46

dzień dziecka jest w czerwcu

Kyp 1:13:52

w sumie i tak teraz wszyscy nad tym pracujemy

Lewy 1:13:56

jak kolor jest ustawiony w dwóch miejscach

Lewy 1:14:07

co za idiota to robił

Kyp 1:14:23

nie mam pojecia

hijack 1:14:31

><

Lewy 1:14:39

dobra zaczynamy zabawe

Lewy 1:15:12

wybaczcie mi blędy dawno tego nie robiłem

hijack 1:15:26

dobra co ja twoja babcia?

hijack 1:15:27



hijack 1:15:29

działaj

Kyp 1:15:38

spoko oko

Kyp 1:15:49

zajebiscie

Lewy 1:15:53

hmn

hijack 1:15:57

nom fajnie

Lewy 1:15:59

teraz mod jest źle

Kyp 1:15:59

lepsze od tego poprzedniego

hijack 1:16:04

ale jaki mod

hijack 1:16:04

xD

hijack 1:16:12

moda może na żółto?

Lewy 1:16:13

moderator

Lewy 1:16:15

kolor

Lewy 1:16:21

już patrze

Kyp 1:16:22

nie ma moda żadnego na forum

Lewy 1:16:29

ale kolor musi być

hijack 1:16:32

no

Kyp 1:16:38

qrwa 0 userów ale 3 adminów szaleje

Lewy 1:16:44



hijack 1:16:47

mod żółtawy

hijack 1:16:54

poka jak to wyglaa

Lewy 1:16:55

zara

Lewy 1:17:39

nie wiem sam co zrobiłem

Lewy 1:17:53

jeszcze źle

Lewy 1:17:59

MOderator

Kyp 1:18:17

no inny kolorek bym radził

Lewy 1:18:24

jaki

Lewy 1:18:28

może czarny?

hijack 1:18:45

nie

Lewy 1:18:48

czy chcecie żołty?

hijack 1:18:50

mod będzie lepszy niż admin

Kyp 1:18:53

może zielnony albo niebieski

hijack 1:18:55

różowy

hijack 1:18:56



hijack 1:19:01

o błękitny

Lewy 1:19:01

ok

hijack 1:19:02

jest>

hijack 1:19:03

?

Lewy 1:19:09

niebiski zobacze

Kyp 1:19:12



Lewy 1:19:20

błękitny powinien być

hijack 1:19:30

nom

hijack 1:19:32

to poka

hijack 1:20:31

nie to żeby reklama

hijack 1:20:32

ale

hijack 1:20:32

[link widoczny dla zalogowanych]

hijack 1:20:34



Lewy 1:20:37

macie niebieskiego moda

hijack 1:20:45

o

hijack 1:20:47

ładnie

hijack 1:20:51



Lewy 1:20:52

a raczej lekko błękitny

Kyp 1:21:00



Lewy 1:21:02

co dalej?

hijack 1:21:16

za biało

hijack 1:21:20

żre w oczy

hijack 1:21:23

><

Kyp 1:21:24

za biało

Lewy 1:21:25

hmn

Lewy 1:21:42

mówiłem sama bliel bo nic nie ustawione

Kyp 1:21:43

i ta szarość po boku mogła by być ciemniejsza

Lewy 1:21:57

jakie chcecie kolorki?

Lewy 1:22:01

najpierw tło?

hijack 1:22:05

tia

hijack 1:22:16

ja lubie czerwień ale odpada

hijack 1:22:21

też będzie wqrwiać

hijack 1:22:24

dalej błękit

Lewy 1:22:27

nom

hijack 1:22:29

ale jasny

hijack 1:22:34

?

Lewy 1:22:36

hmn

Lewy 1:22:41

trudnaaaa sprawa

Lewy 1:23:05

ale może coś zdziałam

Lewy 1:23:09

moment

Kyp 1:23:11

coś qrwa szybko spać dziś nie pójdziemy

hijack 1:23:21

zaraz mi stazi przylecą

hijack 1:23:26

ja wam to mówię

hijack 1:23:27



Lewy 1:23:29

ja i tak prawie nie sypiam

hijack 1:23:41

ale ja mam księdza jutro o 10

hijack 1:23:42

xD

Kyp 1:23:48

:

Kyp 1:23:58

z ostatnią posługą do Ciebie Hijack?

Lewy 1:24:04

Hijack chyba znalazłem

hijack 1:24:11

pff

hijack 1:24:12

pokaż

Lewy 1:24:29

chwila upewniam sie

hijack 1:24:44

to nie prezerwatywa

hijack 1:24:53

dziury nei będzie

Kyp 1:25:03



Lewy 1:25:04

to chyba ten(chyba)

Lewy 1:25:23

nie pomyłka

hijack 1:25:24



Lewy 1:25:29

troche bardziej szary

Lewy 1:25:36

pomylilem tabele

Kyp 1:26:18

pięknie... spotkało się 3 kolesi i stwierdzili że robią forum

hijack 1:26:24

hrrrrrrrrrrrrrrr

hijack 1:26:33

zzZZZZZZ

Lewy 1:26:40

taaa i zbudowali reaktor jądrowy

hijack 1:26:47

mamo

hijack 1:26:53

a nie ... to nie moja krew

hijack 1:26:57

to tylko logo

hijack 1:27:00

=.="

Kyp 1:27:03



hijack 1:27:07



hijack 1:28:02

ej nasza rozmowa gg powinna być gdzieś w archiwum

Lewy 1:28:11

heh

Lewy 1:28:12



hijack 1:28:15

do hyde parku ją damy

hijack 1:28:16



Lewy 1:28:24



hijack 1:28:25

tylko sie podrasuje:F

hijack 1:28:37

moje literówki potrafią zabić

hijack 1:28:43

tyl bardziej że jest 1.30

hijack 1:28:48



Lewy 1:28:50

ludzie nie da się tego błękitu

Lewy 1:28:56

wcześnie

Kyp 1:28:57

a moje to juz wogole

Kyp 1:29:15

cokolwiek Lewy cokolwiek byle nie ta biel

hijack 1:29:18

jakbym był lewy a nie prawy to też bym miał wcześnie

hijack 1:29:18



Lewy 1:29:22

hmn

Lewy 1:29:34

może czerń(żąrt)

hijack 1:29:45

wolę żąrt

Lewy 1:29:56

ją tęż

hijack 1:30:00

xD

Kyp 1:30:06



Kyp 1:30:20

chyba se przerwe na cmika walne

hijack 1:30:29

weś ty dziadu

hijack 1:30:32

nie ruszaj sie stąd

hijack 1:30:33

;[

Lewy 1:30:45

dobra

Lewy 1:30:51

wnerwiło mnie to

hijack 1:30:57

daj pinka

hijack 1:30:59

dal ajaj

hijack 1:30:59

xD

Lewy 1:31:05

dam ulubiony kolor Kypa

hijack 1:31:09

co ja napisałem O.O

Lewy 1:31:10

ZIELEŃ

hijack 1:31:16

jasną bylw

hijack 1:31:17

e

hijack 1:31:19

:X

hijack 1:31:25

8X

Lewy 1:31:56

będzie taki : FFFF33

hijack 1:32:04

kyp szybko

hijack 1:32:06

odpisz

hijack 1:32:10

mam sprawę

hijack 1:32:12

szybko!

hijack 1:32:24

KYP!

Kyp 1:32:26

czego nawet nie zdazylem zapalic

hijack 1:32:34

no ...

hijack 1:32:41

sprawdzałem czy jesteś

Kyp 1:33:07

jestem jestem i za ten ulubiony kolor Kypa w dupe Cie kopne zaraz

hijack 1:33:19

to nie ja powiedziałem

Lewy 1:33:21

nie no zaraz zrobie własny styl

Lewy 1:33:27

tylko kilka rzeczy przekopiuje

hijack 1:33:32

to lewy

hijack 1:33:43

ej ja jestem do 2

Lewy 1:33:46

przyznaje się

hijack 1:33:46

potem spadam

hijack 1:33:49

nie ma bata

Lewy 1:33:50



Kyp 1:34:12

dobra dobra zrobimy tak

hijack 1:34:20

ja chcem księdza widzieć oczami a nie dupą

hijack 1:34:25

czyli?

Kyp 1:34:30

Lewy Ty zajmiesz się stylem

Lewy 1:34:35

ok

Kyp 1:34:45

Ja działami i takimi tam

Kyp 1:34:59

Hijack bedzie odpowiedzialny za reklame

hijack 1:35:10

dobra ta seksi laska z reklamy w okienku gg mnie inspirowała

Lewy 1:35:11



hijack 1:35:18

reklame?

hijack 1:35:24

czyli ?

Kyp 1:35:32

pomyśl Hi nad nowymi działami

hijack 1:35:55

nie no dali mi najtrudniejsze

hijack 1:36:03

już ta laska mi nie pomoże

hijack 1:36:04

><

Kyp 1:36:10

ja też nad tym pomyśle

Kyp 1:36:24

niech każdy z nas nad tym się zastanowi

hijack 1:36:29

pochodzę po innych forach

Lewy 1:36:31

ok

hijack 1:36:33

to mnie naawróci

hijack 1:36:35

:F

Kyp 1:36:37

Lewy ma bonusa w postaci robienia stylu

Lewy 1:36:47

noo

hijack 1:36:50

no bo lewy to miszcz

hijack 1:36:51



Lewy 1:36:56

3x więcej pracy

hijack 1:37:04

zastanówcie sie też nad rangami

hijack 1:37:07

i od razu mówcie

hijack 1:37:13

czy mają być z anime

Lewy 1:37:16

może

Kyp 1:37:17

spoko już wasze zasługi nie zostana pominiete

hijack 1:37:22

czy naruto

hijack 1:37:23

czy fma

Lewy 1:37:25

będą rangi....

Kyp 1:37:31

nie tylko z anime

Lewy 1:37:35

dla każdego fana inne

Lewy 1:37:41

a jak ktoś nie fan

hijack 1:37:47

hmmmmmmmm

Lewy 1:37:48

to ogolne

Kyp 1:38:13

co qrwa misnister, poseł, senator?

hijack 1:38:21

tylko polskie może

Lewy 1:38:24

e

hijack 1:38:27

bo jak widze na forum

Lewy 1:38:29

ok

hijack 1:38:30

ranga

Lewy 1:38:34

JESTEM ZA!

hijack 1:38:36

master blaster szmaster

hijack 1:38:38

to mnie skręca

Kyp 1:38:53

qrwa ja tez padam juz na ryj

hijack 1:39:07

nie wiem jak wam guys

hijack 1:39:16

ale mi już oczy odmawiają posłuszeństwa

hijack 1:39:22

i ja sie zbieram

Lewy 1:39:23

ee etam

hijack 1:39:28

nie ma e tam

Lewy 1:39:31

ja popracuje do 4-5

hijack 1:39:36

ja jestem prawya nie lewy

hijack 1:39:44

i dla tego musze

Kyp 1:39:45

qrwaqrwa ja jeszcze nie spiacy ale oczy mnienapierdlaja od monitora

hijack 1:39:46

spać

hijack 1:39:47



hijack 1:40:01

no to jest nas 2

Lewy 1:40:14

ma ktoś liste kolorów w systemie RBG?

hijack 1:40:24

nie no nie mogę 3 adminów napieprza o 2 nad forum bez userów

Kyp 1:40:30

Lewy nie mam pojecia nawet co to RBG

Lewy 1:40:33

ułatwiłoby mi to pracę

Lewy 1:40:41

system kolorów

hijack 1:40:48

nie bardzo

Lewy 1:40:51

w którym s ate style

Kyp 1:41:01

dalej nie czuje sie osweicony ale skorzystaj z wujka google

Lewy 1:41:04

Red-Green-Blue

Lewy 1:41:18

ta właśnie korzystam

hijack 1:41:19

daj jeszcze po polsku

Lewy 1:41:22

dobry ten wujek

hijack 1:41:24

xD

Kyp 1:41:29



hijack 1:41:32

dobra mi sie teraz zbiera jedynie na żarty

Lewy 1:41:35

taki doświadczony...

Kyp 1:41:41

sorry panowie ja juz nawet nie widze co piszecie

hijack 1:41:43

a więc ide spać

hijack 1:41:44

cześć

hijack 1:41:53

special dla kypa

hijack 1:41:56

CZEŚĆ

hijack 1:41:58

KYP

hijack 1:42:02

IDĘ

Kyp 1:42:04



hijack 1:42:05

WPIZDU

Kyp 1:42:16

dzieki i narka

hijack 1:42:17

BO KSIĄDZ WPADA

Lewy 1:42:22

narqa

hijack 1:42:23

Z OSTATNIĄ POSŁUGĄ

hijack 1:42:28

PApa

hijack 1:42:30

Xd

Kyp 1:42:37



Kyp 1:42:39

pa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neutm
#
#



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Nie 23:34, 18 Lut 2007    Temat postu:

Fajnie było sobie to przypomnieć. Masz drugą część :>?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum animeNARUTO - forum fanów m&a Strona Główna -> Literatura Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin